موزیک جدید

بنام خدا

 

آهنگ جدید مهدی مقدم بنام تسونامی

Tsunami

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آهنگ جدید دی جی نگار و آرمین بنام جام جهانی

www.sara-music.blogsky.com

جام جهانی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظر یادتون نره!

اگه نظر ندین دیگه آهنگهای جدید و تووووووووپ نمی یارم واستون.!

نظرات 7 + ارسال نظر
رحیم = RAHIM 13 خرداد 1385 ساعت 06:21 http://rahimcommando.blogsky.com/

سلام سارا جان
خیلی ممنون از تبادل لینکی که با هم کردیم من هم لینک شما رو در وبلاگم قرار دادم فقط بیا ببین عنوان لینکت خوبه یا عوضش کنم و اگر می خوای عنوان جدیدتو برام بنویس تا تغییرش بدم ممنون .
موفق باشی

[ بدون نام ] 19 خرداد 1385 ساعت 02:53

مینا 7 تیر 1385 ساعت 03:05

مینا 7 تیر 1385 ساعت 03:08

بنیامین خیلی خیلی و خفن خوش صداست

کیارش 10 مهر 1385 ساعت 01:39 http://www.kiarashpani.com

سلام دوست من من کیارش هستم چند سالی هست که مشغوله ساخت اهنگ و ترانه و ..... چند تا از اهنگهای خودم رو روی سایت www.kiarashpani.com انداختم در صورت تمایل دیدن فرمایید دبا سپاس

[ بدون نام ] 10 مهر 1385 ساعت 01:39

سلام دوست من من کیارش هستم چند سالی هست که مشغوله ساخت اهنگ و ترانه و ..... چند تا از اهنگهای خودم رو روی سایت www.kiarashpani.com انداختم در صورت تمایل دیدن فرمایید دبا سپاس

سهیل 7 دی 1389 ساعت 14:31 http://www.dsamadee@yahoo.com

با سلام خدمت آقای کیارش بنده یکی از طرفدارهای شما هستم و از شنیدن آهنگهای زیبای شما بسیار شاد می شوم به امید موفقیت های بیشتر شما در عرصه هنر موسیقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد