استاد محسن چاوشی

بنام خدا

با سلام به همه دوستای خوبم.

با جدیدترین عکسهای استاد محسن چاوشی برگشتم.

عکسها داغه داغه. تازه تازه هست. هیچ جا نیست.

Www.Sara-Music.Blogsky.Com

 

Www.Sara-Music.Blogsky.Com

 

Www.Sara-Music.Blogsky.com

 

Www.Sara-Music.Blogsky.Com

 

Www.Sara-Music.Blogsky.Com

راستی! آلبوم جدید چاوشی ۲۴ تا آهنگ هست که بصورت ۳ آلبوم متفاوت و جدا و بسیار زیبا و شنیدنی به بازار میاد.(با مجوز)منتظر اخبار بعدی ما باشید.(سارا)

 

اگه نظر ندین دیگه عکسهای جدید و همچنین آهنگهای جدید رو نمی یارم.

نظرات 35 + ارسال نظر
نارنج 31 خرداد 1385 ساعت 04:39 http://naranj.blogsky.com

سلام
میشه اهنگای جیمز بلانتو برای دانلود بذاری؟اگه گذاشتی خبرم کن مرسی

یوسف 4 تیر 1385 ساعت 08:44 http://shahi-yosef.blogfa.com

سلام
وبلاگت خلی زیباست میشه لینک وبلاگ منو تو مبلاگت بذاری
ممنون میشم راستی از علی لهراسبی هم عکس بذار
خوشحال میشم اگه خبرم کنی

سلام
سارا خانم خسته نباشی
قرار شد تو نوشتن وبلاگ کمکم کنی پس چی شد؟
منتظرم
زود جوابشو برام بفرست
بای

دلی 7 تیر 1385 ساعت 07:33

عالیه دیگه بهتر از این نمیشه .من تا حالا عکس محسن چاوشی رو ندیده بودم.:D

HAMED 19 تیر 1385 ساعت 02:25

سلام..
سارا جان..
وبلاگ خوبی داری ..
خوشحالم که از محسن حمایت میکنید!!

حسام 1 مرداد 1385 ساعت 10:01

از وبلاگ زیبا ی شما کمال تشکر را دارم . لطفا به محض انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی آن را در سایت قرار دهید. راستی اگر موزیک ویدیو محسن هم رسید اونم در سایت بزارین. با سپاس خدا نگهدار

صلاح الدین 3 مرداد 1385 ساعت 20:08

سلام سارا جان.خسته نباشی.عکسات که یه کم کیفیت نداشت.می خوای باکیفیتشونو بهت ایمیل بدم.دقیقا ْ همینا هستن.امیدوارم که موفق باشی.سارا خانم میشه شماره محسن و گیر بیاری.ماجزو طرفدارهای پرپاقرص محسنیم.راستی به زودی چندتاکلیپ واسه محسن میدیم بیرون.حالا همتون میبینین.ممنون.بای

مهدی 15 مرداد 1385 ساعت 19:34

سلام سارا خانم اگه مایل هستین با همک تو اینترنت یه کار نو و جدید انجام بدیم با این شماره تماس بگیرین

۲۲۶۷۸۰۰۸

جو نگیرت 22 مرداد 1385 ساعت 01:36

استاد محسن چااااوشی ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ واقعا که

محسن چاوشی رو دوست دارم ولی استادش دیگه چیه ؟؟ مگه اهنگ های میکس شده و سینتی سایزری هم استاد شدن داره ؟؟!!!!


حالم بد شد !!!!!

مجید 28 شهریور 1385 ساعت 09:51

سلام سارا جان
مرسی از وبلاگ خوبت
قربونت بای

با عرض سلام خدمت شما سارا خانم و تمام دوستان وبلاگ:
دیگه جای دوری نرید !!
www.mohsenchavoshi.ir

بهروز 28 مهر 1385 ساعت 17:48 http://amrod.blogfa.com

عالیه فقط لطف کنیر البوم جدید چاوشی روهم بیارید.
قربان شما
ممنونم

ارام 6 آبان 1385 ساعت 05:09

سلام سارا جان
واقعا وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی

M 25 آبان 1385 ساعت 19:13 http://mansour0music.blogfa.com

salam khasti tabadole linke konim :*

محسن چاووشی 6 آذر 1385 ساعت 01:39

عکس باکیفیت هم بزار واسه صفحه کامپیوتر میخوام

سلام. من یکی از ترانه های اولین آلبومم را در وبلاگم گذاشتم . اگه گوش کردین و خوشتون اومد ممنون می شوم تو وبلاگتون معرفی کنید...!

جواد 22 آذر 1385 ساعت 00:38

سارا خانم مارو گرفتی چرا دانلود نمیشه ممنون میشم اگه مشکلمو حل کنین

رقیه 22 آذر 1385 ساعت 12:13

اولین بار است که به این سایت وارد شده ام.خط اینترنتی من از تلفن شرکت نفت است . خیلی از دیدن عکسهای چاوشی خوشحال شدم . اما اهنگ هاکانی چرا اجرا نمیشه ؟؟؟؟

فاطمه 3 دی 1385 ساعت 00:34

سارا جان سلام
اگه این ویدیوی جدید چاووشی رو بیاری وبشه دانلود کنیم واقعا محشری
ممنونم ازت اگه زودتر بیاریش...

رزیتا 25 دی 1385 ساعت 13:32

سلام
ویلاگت خیلی قشنگه اگه میشه عکس های قشنگتری توویلاگت بذار




۲۵ دی ۱۳۸۵

رضا 1 بهمن 1385 ساعت 23:59

خیلی قشنگه ولی عکیهای با کیفیت بزارید اگه بشه۰

مرجان 20 فروردین 1386 ساعت 00:09

سلام سارا جان مرسی عزیزم از سایتت خیلی خوب بود فقط اگر میشه اهنگ برای موبایل هم بذار نه تکراری بحال و جدید بازم ممنونم

محسن یگانه 10 تیر 1386 ساعت 01:18

بد بود

سعید 10 تیر 1386 ساعت 23:02

هرچی از محسن جان حمایت کنیم کم گفتیم.

خیلی خوشحالم.

HAMID 16 شهریور 1386 ساعت 02:49

Salam faghat be khatere on tahdidi ke karde bodi nazar
dadam. in az baghiye sayta behtar bod behet tabrik migam.by by

الناز 23 آبان 1386 ساعت 16:13

سارا جون سلام اگه ممکنه یه عکس و یه آهنگ از شادمهر که جدید باشه رو بیار مرسی

محسن چاوشی 22 تیر 1387 ساعت 17:43

دوست دارم کیرمو ول بدم تو کوس و کونت جنده خانوم
من محسن چاوشی ام کثافت به چه حقی بی اجازه از آلبوم های من مفتی کاسبی میکنی؟هان؟کونده جنده آب منیمو میژاشم تو چشات حال بیای جوووووووووووووووووووون

sohrab 9 شهریور 1387 ساعت 09:16

سلام سارا خانم ممنون از عکس های قشنگتون .خیلی دنبال عکس های استاد چاوشی بودموپیداش نمی کردم.

حسن 3 اسفند 1387 ساعت 19:42

دستت درد نکنه سارا جون خیلی خوب بود ولی میخواستم یه چیزی به بقیه بچه هایی که اظهار نظر بی ادبانه میکنن بگم که احمقها شما از موسیقی چی میدونید سارا خیلی زحمت میکشه اینها رو جمع آوری میکنه اصلا شما حق ندارید وارد این وب بشید .

ساتگین 17 فروردین 1388 ساعت 22:34

دمتون گرم

‌BeRModa 15 تیر 1388 ساعت 21:15

چه بد شد فکر کردم اینجا می تونم شوق نفس سروش رو دانلود کنم ولی خوب در کل وبلاگ جالبی داری اگه تونستی این آهنگم واسه دانلود اضافه کن!

سارا 29 تیر 1389 ساعت 09:47

man nazari nadara.vali rasesho bekhay man veblageto doooooooooost NADARAM.hadde aghal ax aye ARMIN 2@fm .rezaya ..... bezar merc
agar nakhasi dige ax nazar

سلام خوبین دوست عزیز

من در به در دنبال آهنگی هستم به اسم سارا باشه

یکیشو پیدا کردم که از آقای راما هستش

اگه شما دارید خواهش میکنم کمکم کنید
منتظرتون هستم

فعلا بای

گیتار عشق 23 مهر 1389 ساعت 18:47

از یگانه جونم باز آهنگ و عکس بیار
مرسی گلم

رسول خرم منش 13 آبان 1390 ساعت 09:02

مرسی سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد